niedziela, 31 sierpnia 2014

Niektóre rzeczy są wieczne

Dziś bardzo nietypowo ponieważ pierwszy raz będzie to recenzja nie książki, a strony internetowej. Kilka miesięcy temu poprzez twittera odkryłam ciekawego bloga. Nosi on tytuł ,,Niektóre rzeczy są wieczne''. Historia całkiem fantastyczna, przygodowa z nutką tajemnicy. Opowiada o przygodach siedemnastoletniej Angie, jej mocy i pobycie szkole żywiołów. Spotykają ją tam najróżniejsze przygody. Historia jest bardzo wciągająca, ale początkowo przeczytałam tylko jeden akapit. Z czasem nabrałam chęci na przeczytanie całości. Bardzo dobrze wykreowane postacie i wydarzenia. Czytając można poczuć się uczestnikiem toczącej się akcji. Bardzo dobrze ukazane emocje. Idealnie można się wczuć i być w umyśle bohatera. Małym minusem jest motyw szkoły. Chociaż patrząc na to z drugiej strony trudno, żeby całe życie bohaterów było amerykańskim snem. Każda z nich chce mieć mało problemów. Jednak nie zawsze można dostać to co chcemy, los rzuca postaciom mnóstwo kłód pod nogi. One jednak muszą sobie jakoś z nimi radzić. Piękny szablon. Pełen uroku tak samo jak poprzedni, chociaż ja osobiście jestem zwolenniczką poprzedniego. Ponieważ wygodniej mi się na nim czytało. Nawigacja jest bardzo poręczna i intuicyjna. Po lewej stronie znajduje się bardzo zmyślnie stworzone menu, które może przenieść nas do dowolnie wybranego przez nas rozdziału. Po prawej natomiast znajdziemy miejsce do zareklamowania się oraz linki do najróżniejszych spisów w których możemy znaleźć tego bloga. Sieć obserwatorów liczy sobie jak na razie 71 osób i ma ogromną liczbę odsłon, ponad 30 tysięcy. Na koniec dodam że jest tu bardzo dużo dbałości o szczegóły i sumienności. Nie każdy byłby na tyle kreatywny żeby napisać tyle rozdziałów, oraz tak konsekwentny w dodawaniu ich. Trzymam kciuki za Angie i mam nadzieję że dalej będzie tak ciekawie

5 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za recenzje, bardzo mi się podoba i dobrze o tym wiesz :) Jeszcze raz dziękuję za poświęcony, mojemu opowiadaniu, czas ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego bloga i podzielam Twoje zdanie (: naprawdę, jest cudowny, a Ty opisałaś wszystko co ja czuję. Zresztą pewnie nie tylko ja (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zerknąć na tego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Internetowym Spisie pojawiły się już wyniki konkursu na Blog Sierpnia, w którym uczestniczył Twój blog.
    Zapraszam do czytania. :)
    CarolleOfficial
    [http://internetowy-spis.blogspot.com/search?updated-max=2014-08-31T22:00:00%2B02:00&max-results=2]

    OdpowiedzUsuń