wtorek, 24 czerwca 2014

Spętani prze Bogów, Wędrówka przez Sen, i Bunt Bogini - Josephine Angelini

Ciągle się śmiałam mnóstwo poczucia humoru. Przyszła zobaczyć jak się czuje i spała z nim :D. Bardzo mnie to rozbawiło. Jak się obudziła widziało ją pół rodziny i jej koszulę nocną. ,, Bogowie uwielbiają bawić się ludźmi którzy używają wielkich słów " Skończyło się tak jak chciałam zgoda i tajemnicam Kocham to. Bardzo mi się podobało. Wstęp był średnio ciekawy i po pierwszych dwóch stronach myślałam że będę żałować że kupiłam tą książkę ale szybko odepchnęłam od siebie tę myśl. Książka bardzo mi się podobała. Mnóstwo fajnych cytatów. Drugą część też kupię :) No i Claire bardzo mi się podobała taka zadziorna chichotka super :).
Książka bardzo mi się podobała w pierwszej części się uśmiałam bo było mnóstwo zabawnych sytuacji a w tej było trochę więcej fabuły i akcji. Został wprowadzony nowy bohater i wbrew temu co myślałam nie było od razu że odrzuciła Lucasa dla Oriona. Wogóle nie było. Moim zdaniem wybierze Lucasa. Trochę się bałam zdjednoczenia domów, ale przez to zrobiło się ciekawiej i uwolnili erynie lub furie jak kto woli :) Książkę kupiłam i bardzo się cieszę z tego :D
Idealna książka i piękne zakończenie trylogii. Zawsze się śmiałam a w pewnych momentach się wzruszyłam. Nie brakowało też chwil w których mówiłam ,, ty idioto '' ,, nie rób tego '' i ,, nie idź tam '' , to tylko dodawało niesamowitego uroku tej książce. Samo przeczytanie nie wystarczyło musiałam kupić całą trylogię i nie żałuję. Polecam każdemu miłośnikowi fanastyki i mitologii greckiej. to zagraniczne wersje okładek Amerykańskie :)
I jakieś inne które udało mi się znaleźć :)

1 komentarz:

  1. Czytałam niedawno Spętani przez bogów, ale tylko pierwszą część. U mnie w bibliotece dopiero dokupują nowe książki, a drugiej części jeszcze nie ma. :(
    Na prawdę bardzo mi się podobała i zgodzie się z tobą, że mnóstwo znalazło się takich scen, że ledwo powstrzymywałam śmiech. Niektóre rozdziały czytałam nawet z koleżankami na głos, więc to jeszcze bardziej potęgowało zabawę... Ogólnie mam dobre wrażenia po tej książce. :)
    Polecam!!!!

    OdpowiedzUsuń